20200319

Korona virus.

Tadi aku pergi derma darah, sebab anak HOD aku yang sakit Talesemia katanya in need of blood. Masa kat PPUM tu akak nurse bagitahu memang ada shortage of blood supply sebab Covid-19. Well, masa check up prior to donating my blood tadi, blood pressure aku borderline-pre hypertension. Aku rasa last aku check masa kena GERD dulu, macam OK reading BP aku. Ni semua sure gara-gara client-dari-neraka.

So much lah aku rasa I have done for this company. Most of the time aku rasa tak berbaloi, tapi acap kali juga aku ingatkan diri aku kerja ni juga part of ibadah. Macam baik sangat kan bunyinya? HAHAHAH

Btw, tadi aku buka balik email  blog ni. Lepas tu jumpa email-email lama almarhum kawan baik aku.

Ini one of his email thanking me. Masa dulu baca macam takda apa-apa ja, tapi tadi baca rasa dada ni macam berat sangat.

Tadi macam banyak nak tulis, tapi kepala aku macam pening. Berangin. Aku syak sebab pagi tadi tak berak.

Ok lah, nak mandi.

Salam alaik.

theblabber: Hi, orang US tu. Rajin baca blog nampak? Hehe

No comments: