20101109

Sepanjang setahun hiatus itu, setiap hari dalam hidup,saya berfikir untuk minta maaf kepada awak. Sungguh saya tak tipu!

Cilok from here.

Although it might hurt, but i thanked you for teaching me the meaning of trust.
I apologized,
I forgive,
I forget and
I learned.

Again, thank you very much. Hope we can still be friend :)

12 comments:

AZAD said...

versi jiwang ekk...

theblabber. said...

oh tidak. tiada jiwang dalam kamus hidupku.haha

:)

saya; AISA. said...

haha, love the cartoon. adorable kot. :P

vict said...

setiap apa pun yang berlaku... ada perkara yang boleh kita pelajari darinya.

manusia mana yg tak lepas dari buat silap kan.

AZAD said...

apa hiatus tu?

ryann said...

selalunya berdepan dgn orang yg apologized, forgive and forget sahaja. tidak mempelajarinya sebab itu ulang lagi.

kakchik@ella said...

Maafkan saya juga.

Iffa said...

Is it for that 'person' ?
U dah jadi angle ke dude ? Hehe..

Anonymous said...

dah berbaik? hurm.... aku tau kau pemaaf.

theblabber. said...

hidup kita ni terlalu pendek nak bermusuh dengan org. *pakai kopiah*

giha lalala said...

dalam maksudnye tuh!

SiBuahCeri said...

ha ha ..cartoon tu cute.. :P