20101218

Kalaulah #2

Kalaulah setiap resume yang aku hantar, terus dapat keje, pasti tiada masalah pengangguran di Malaysia.

Kalaulah itu menjadi kenyataan, pasti tiada mulut2 yang bertanya "bila mahu kerja?"

Kalaulah yang bertanya itu seorang yang realistik, pasti dia tidak bertanya sedemikian.

Oh, kalaulah......

7 comments:

Janggel said...

sabar..insyaAllah rezeki akan datang.;)

Anisa Hang Tuah said...

hmmm
betullah..kalaulaaahh kannn

theblabber. said...

tq :)

aliaaroslan said...

kalau tanya camni "nak kerja tak? ni aku ada kerja untuk kau ni, seswai dengan yang ko request". kan best. kalaulah..

Peminat Katie Holmes said...

isyallah ada nanti tu.
banyyakn berdoa brader.

p/s: tak baek ber kalau2x.

Maya Ariffin said...

kalau lah pokok kalau kalau ditanam boleh tumbuh.. dah lama dah bumi ni lebih hijau dan mesra alam kan.. kalau lah...

tapi pokok kalau titanam tak leh tumbuh!

Kalau lah kau boleh paham...

Anonymous said...

org ckp xelok bile gne 'kalau' ble bckp...
mcm yg u ckp..ayt 2..mcm melwn tkdr