20110415

Filem Cleopatra tiada kena mengena dengan Armageddon,apa entah lagi American Idol.


Me: Cantik sungguh Liv Tyler ni.Lain betul daripada muka ayah dia Steve Tyler tu.
Perempuan Cantik: A'ah cantik. Mak dia baru meninggalkan?
Me: Sape?
Perempuan Cantik: Tu, Elizabeth Taylor.Bukan ke? Nama nak dekat sama je.

She even 'owns' a TV program now.

Perempuan Cantik sejak dah jadi suri rumah sepenuh masa ni,banyak pula masa dia nak baca ruangan gosip. Dulu nak bergaul dengan jiran tetangga pun agak payah. Busy sokmo.

Apapun, cayalah Mak!! Love you.

Haha.

4 comments:

My Aisy said...

cam ayat mak aku lah..

eh tak skang aku lak guna ayat tu...hahaha

aleen aiden said...

elizabeth taylor mak liv tyler ke?hahah
adess..

Kap said...

sama ayah aku.
sekarang join geng drama petang.
menonjol sedikit feminine side beliau :)

Paksu said...

Liv Tyler is my wet dream!!!