20120120

Surat al khauthar elok dibaca bila berhadapan dengan orang yang tidak best.


Memang kita hidup ni bukan atas expectation siapa-siapa. Kalau ada yang hidup sebab nak please kan orang lain untuk mencapai expectation orang lain, aku kesian kat orang tu.

Aku cakap orang pandailah.

Tapi aku rasa hari-hari aku kat opis tu kena meet the expectation yang di set oleh encik boss. Rasa nervous nak mengadap dia hari-hari. Rasa stress lepas mengadap dia. Dan paling tak best, disebabkan rasa tak best semua ni, nak bangun pagi pun berasa sangat tidak best untuk bekerja. You know that tak best gila feeling.

Macam aku cakap tadi lah,  "Kalau ada yang hidup sebab nak please kan orang lain untuk mencapai expectation orang lain, aku kesian kat orang tu".

Ye, aku kesian sama diri aku sendiri.

theblabber : Terima kasih kepada yang mengirim email. Nasib baik tak ramai. Hehehe. Nanti kita set date, ok? Yup, i mean it :)