20120810

Bazaar Ramadan dan Pandelela.


Pasar siang di bulan Ramadan.
Sudah masuk 20 hari plus (lose count) kita berpuasa. Alhamdulilah, saya masih berjaya untuk tidak ke mana-mana Bazaar Ramadan.

Harapnya, usaha ini berjaya sehingga ke akhir Ramadan.

I simply don't get the hype.

Pandelela.
Bila saya tulis "tak sia-sia stay up tengok Lela terjun", saya dah agak akan ada yang membalas komen "jangan lupa bertahajud".

Terima kasih kerana mengingatkan.

But being me, saya lebih suka apa yang saya buat, biar Dia dengan saya saja tahu. Tak perlu heboh sana sini.

And Azizulhasni, sila belajar dengan adik Lela on how to lie low and being humble. Tak payah nak make any fanfare of your participation, let alone to promise to bring back any medals (gold, some more).

Thank God, kemenangan Pandelela mengubat kekecewaan adik Khairul Anuar yang terkandas dalam acara memanah.

Saya bukanlah penggemar sesuatu yang overrated.

Selamat berbuka semua!!