20100921

Orang nak tulis, dia pun nak tulis juga. Layankannnn..

Walaupun blog saya ni suam-suam kuku dan tak glamer seperti blog-blog peraih trafik dan $$ dari nuffnang yang lain, tapi tetap ada orang nak tiru idea-idea tulisan aku. Well atleast, give credit la kan?

Dulu kantoi 2 orang memplagiat sebijik-bijik.

Kali ni kita tengok berapa ramai lak yang 'kekeringan idea', tapi tetap gigih nak ada blog.

theblabber: Kejap aku, kejap saya. Haha

12 comments:

MissNera said...

saya nak tiru gak! tapi saya tak reti!

kin said...

Sape? sape?
Nak baca & bagi markah... :D

Fyza d.Hana said...

tersama plak kita.. penggunaan kata nama berubah mengikut mood.. ahhaha

Rafhanah Mohtar said...

kesian kan? haha.desperate sangat

kakchik@ella said...

Wey .. sape la yg copycat ko tu?

tang kejap saya, kejap aku tu akak suka. sbb akak pon camtu!! tapi tak tiru tau .. hehe ..

Sekepala dgn kin - nak baca dn bagi markah!! hehe ..

anOOan said...

mane plak suam-suam kuku dan tak glamer? menggelegak hebat ni.

Ann said...

nk taw jgk....sape yg tiru tu

vict said...

hahah.. aku punya blog dah terbengkalai berbulan-bulan...

samalah, tetap gigih nak ada blog.
biar terbengkalai orang tak kenal - namun utk mencuri karya orang - tidak sama sekali....

**nampak gayanya kena stat menulis semula nih**

LiFe KaMi said...

la meniru ke,kalau cikgu tau bole kena bediri atas kerusi ni..hehe

patungcendana said...

Oooo....academic crime itu...

cik markonah said...

i dari sekolah memang dah suka meniru..so, tak menjadi kehairanan la kan sampai skang aku suka meniru orang lain..gua harap lu orang jangan kondem wa...suka hati saya ah...;)

meriahceria said...

hahahhaha....kata ganti nama adalah ikut mood dan peredaran semasa..lau tgh menggelegak kata ganti nama akan menjadi sedikit kasar...hahahahha