20101005

Tahniah dapat RM80,000. Kan best kalau aku boleh nyanyi sedap-sedap.

Tahniah Amirul untuk Malaysia's first gold.
Best kan, dapat duit dari bakat yang kita ada?
Bayangkan budak ni dah akil baligh, macam manalah gamaknya suara dia nanti eh?

Bila fikir-fikir balik, apa bakat yang aku ada eh?

Hmmm. Syukur saja dengan kekurangan diri sebab setiap yang lebih tu,pasti ada yang kurangnya.

theblabber: Payah benar nak ucapkan 'alhamdulilah' kan?

5 comments:

baincardin said...

rezeki tu...:)

kakchik@ella said...

alhamdulillah .. walaupun bakat akak cuma merapu di blog sendiri. hehe ..

tintasutra said...

bakat? sesungguhnya, kurang segalanya, kurang sangat! tapi sekurang-kurangnya, masih ada suara untuk berbicara. camna jika itu pun takde? alhamdullillah. lu bikin gua insaf le bro!

ryann said...

yea..syukur dengan diri kita. yeah

fndrocka said...

Tomok dpt sejuta