20110106

Pilihan.

Hidup adalah satu pilihan. Pilihan untuk mengatakan YE atau TIDAK.
Setiap pilihan terletak pada kita untuk memilih.

YE pada yang kita suka.
dan TIDAK pada yang kita kurang suka.

Mudah bukan?

13 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ye & tidak,

kakchik@ella said...

Btl sgt2. Setuju sgt2. 110%.

Peminat Katie Holmes said...

mudah kan? (tanya balik).

Ju Asu Ra said...

err..tapi nak pilih YE atau TIDAK tu la yang payah sebenarnya...

zixol said...

hidup adelah satu pilihan..bermula di pagi hari..pilih utk berus gigi dulu or cuci muka dulu???

anda menentukan..yup!

Afida Anuar said...

YE

aznee yunos said...

selalunya TIDAK akan menjadi YA dan YA akan menjadi TIDAK.

nak cakap YA dan TIDAK perlu kekuatan. eeyarkh!!

hehe =)

A E D A said...

tapi kena igt

YE tidak semestinya terbaik dan TIDAK tak semestinya terburuk utk kita,no?

hysman said...

ibarat mcm mudah.my..
hehehe...

tp dgn kesilapan jwpn yg pndek tu pon boleh mengubah masa depan...

aina hazuani said...

selalunya susah nak cakap tidak kepada orang yang asyik nak ya sahaja dan kadang kadang kita pun tak ada pilihan tetapi mesti pilih jugak kan

AlexiaAqram said...

ada lagi satu pilihan.

"not to choose"

kalau sesiapa yang main tenis, dia akan tahu kegunaan 'not to choose' boleh di praktikkan dalam kehidupan.

cer cari...cer cari...

Maya Ariffin said...

not to choose also is another option to choose from.

Yer atau tidak.. hitam atau putih.. take it or leave it, Do ir do not. Itu lah aku, itulah jalan yg aku pilih selama ni. and oh yer.. memang itu yg bikin orang panas ngan aku slalunye muehehehe..

theblabber. said...

Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu. Allah mengetahui, sedangkan kamu tidak mengetahu (2:216)