20110204

Lupakan yang lama.

Disebabkan kecewa Lisa Surihani tak reply tweet aku hari tu dan membuatkan aku kuciwe, maka cinta ku beralih arah.

Introducing, Siti Saleha. Haha. Gila classical nama!!

Curi dari Astro (obviously).

Best kot perempuan cantik nama klasik. Esok nama anak aku pun nak letak style camni.

Siti Nur Anggerik Halimah Tanjung Binti Blabber.

Sedap gak kan?

Dan mari berharap semoga Siti Saleha akan terus sukses dalam bidang yang diceburi walaupun aku tak pernah tengok pun lagi lakonan dia. InshaAllah soon. Hehe

theblabber: Teringat first crush masa from 1 dulu nama style bunga2 camni. Kecik2 dah gatal.

13 comments:

afrohead said...

Siti Nur Anggerik Halimah Tanjung dah sedao dah. tapi Binti Blabber tu tak sedap sangat. :p

Kap said...

montok tu kira ok lah.
lakonan pandang sebelah mata sudah.
hahah.

kin said...

wah nama anak sudah....very the advance :D
kalau anak lelaki gi mana ya bunyik nyer... Aduka?

zixol said...

cite ape pulak lahh kat astro nih..

♥CIK SHA♥ said...

panjang gile nama bakal anak ko weh..klasik tuh!

siti saleha ni ada berlakon dalam drama episod ustaz amirul kat tv3 setiap ari jumaat pukul 9 malam..cun weh die pakai tudung..^_^

theblabber. said...

afrohead..
haha. kata nama pena. ;)

kap..
is her acting bad? tak pernah tgk pun lagi.

kin..
lelaki saya bagi nama aduka arjuna panglima sakti..hahaha

zixol..
entah. aku rembat je.

ciksha..
oh ya. nice kan dia pakai tudung.

ザ-sylver- S said...

jom lumbe cari twitter die

Ann said...

dgrnye kakak kpd sam bunkface...

Zulfikar Hazri said...

hahahahahakkkk..... Binti Blabber... :P

aku dulu berangan gak nak letak nama anak melur... :P

Niz said...

curang dgn lisa la ni...
ish.

eni said...

da cun~ yet x bley lawan lisa lg la.. haha.. ska lisa lg.. comel+cun+cantik.. mmg best la... haha

eh.. ak laki ke pompuan.. ok pompuan.. :p

theblabber. said...

baru tgk dia berlakon hari tu. still lots to improve.

kakchik@ella said...

Eleh .. Lisa Surihani gak terbaik. Kalo anak lelaki, jgn lupa namakan "Lily sukma Asmara" ~ cukup classic tak??