20110603

L.O.S.E.R


Dalam blog cerita dialah yang paling gangster/tak skema/kaki pukul kat sekolah dulu.
Dalam blog gebang dialah paling teror main bola
Dalam blog kecoh dialah terorlah pemain gitar handalan
Dalam blog konon dia sorang je belajar oversea.

Delusional /perasan much? Relaks sudeyhhhh..

Ye,tajuk entry kali ni pendek. Dan selamat bergembira di hujung minggu rerakan sekalian.

8 comments:

EZAN IDMA said...

selamat cuti sekolah :)

VFN said...

ko lupa 1 part...

dlm blog dia lupa bahawa dia pun penah buat dosa jugak...


kah kah kah

Paksu said...

sape weh sape sape? aku nak baca gak!

ila ni said...

mohd banyak pikir sangat ni kot mohd..rilekk.

mohdbinabu said...

ezan..
oh dah cuti sekolah eh?

VFN..
semua org pun pernah buat dosa.

paksu..
some random people

ila ni..
haha...

Lady RaRa non-illuminati said...

dalam blog aku la yang paling best..

eh

Kap said...

dia ada cerita detik kehilangan keterunaan tidak?

Ann Ishak said...

selamat hujung minggu...rehat dengan tenang