20130724

mengupdate blog dari dalam tandas pejabat kerana Internet di cubicle saya agak menjengkelkan.

hari ni saya ke pejabat dengan semangat nak sambung kerja semalam. tapi tak tahu kenapa saya tak boleh fokus. jadi saya rasa nak update blog, tapi saya update guna handphone. 

semalam saya jumpa kawan. to be honest, he's the second person yang cakap "keep searching what you're looking for". saya rasa tenang seketika sebab saya rasa dah bosan dengan orang bercakap "tak semua yang kita nak, akan kita dapat".

pagi ni, perkara yang buatkan saya stress or probably rasa sedikit tidak fokus ialah bila saya dengar colleagues daripada department lain discussed pasal kerja mereka. dalam hati saya "damn, I should be involved too. that's my thing. that's the thing I learned kat uk dulu". bukan saya tak bersyukur dengan apa yang saya dapat, tapi hmm kadangkala kita tak dapat avoid dari berfikir camni.

bila fikir camtu, teringat satu lagi apa  kawan saya cakap semalam. "ko terlalu banyak fikir. kena let loose sikit. kita ni are all weak being".

mungkin betul kata kawan saya semalam. saya kena let loose and keep searching whatever thing that I (kononnya) deserved.

well, speaking of "we don't always get the thing we want", tiba tiba saya terfikir, is your life partner is someone yang awak semua mahukan? see, saya ni memang seorang yang overthinking.

ok lah, I feel like going back now. tidur dan menunggu waktu berbuka di atas katil di rumah.