20150516

selamat hari guru.

aku update entry ni guna phone. so maafkan lah segala huruf kecil ini. malas nak meng-capitalkannya.

aku tengah tunggu kawan. nak pinjam gogle nak naik laut. tapi masalahnya, bila call tak angkat and yes aku tak suka menunggu lama. aku boleh tolerate maximum 15-30 minit.

harini hari guru. Entah kenapa nama guru bahasa melayu aku di mrsm dulu terngiang-ngiang, berbulan dah. tetiba teringat ada sahabat suruh add cikgu tersebut dalam fb.

fb. bila add sorang, the other mutual friends kita tahu. jadi harini, aku bukan saja berjaya add cikgu bahasa melayu, tetapi cikgu kimia dan cikgu homeroom (usaha nak cari cikgu English tak berjaya). aku harap depa akan approve request aku ASAP, dengan harapan boleh buat status selamat hari guru kepada mereka, sambil tag nama-nama mereka. 

tapi tak semua yang kita harapkan, akan jadi kenyataan kan?

takpelah, walau apa pun, aku nak mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru-guru. percayalah, banyak sungguh pahala kalian.

ni dah lebih 30 minit aku tunggu respond kawan aku yang nak pinjam gogle. perlukah ignore saja permintaan pertolongan itu? that would be selfish of me kan? a friend in need is a friend indeed, kisahnya.

ok apa pun, selamat hari guru.

1 comment:

Paksu said...

gambar #acah2deep ke ni weih? :P