20100928

Mengukur baju di badan orang lain.

Apalah guna hanset yang canggih lagi manggih bila kredit habis tak topup dan berbulan-bulan hanset mahal itu dibarred ?
Nak berlagak atau menunjuk boleh dan tak salah, tapi biarlah berpada-pada (dan kena gaya).

Oppss!! (sambil menekup mulut dengan kedua-dua belah tangan akibat terlancang berkata-kata).

12 comments:

cik markonah said...

fuuuhhh...~~~
thank god...sikit pun aku tak terasa weh...ahahaha


*sambil keluarkan henset toshlite*

ayydan said...

waakakakka~

"Biar PAPA asalkan bergaya" Kot?~

o kambeng hitam o said...

eh. tu comel la tu dah salah ckp tutup mulut cepat2 tu.

dia tak main nuffnang, xda duit nk top up.

theblabber. said...

*sambil kuarkan hanset canggih sket dari cik markonah punya nak SMS kawan tu suruh guna nuffnang*.

haha

kakchik@ella said...

wat abt carry dsigner's hndbag wif cheap lipstick & hnset canggih tak da kredit inside?

kucing garek aku pun blh nilai. hahaha ..

anOOan said...

Ops

~SukEMakAn~ said...

hehe
nak menunjuk xkene gayee kan!

Benedict Bernard said...

melahar sapa ni miezi? akku pakai hp COKIA jek..hehe..

theblabber. said...

melahar ialah apakah?

Afida Anuar said...

Comel...err..henset tu..hehehe

saya; AISA. said...

haha kau ni kelakarlah miezi.
oppps! XD

Ann said...

tol2 ak sokong.....xguna hp mhl tp krdit kosong