20101210

Kenapa saya anonymous?

Macam lah ada yang kisah aku anonymous ke tidak kan? Haha.

Well anyways, idak la anonymous mana pun teman ni. Ramai je tahu kewujudan blog ni. Kawan-kawan adik aku, kawan-kawan rapat aku pun ada yang baca (hoi korang!! haha).

Sebenarnya advantagenya bila menulis orang tak berapa nak kenal ni ialah kita bebas nak tulis apa yang kita rasa dan fikir. Unlike bila orang dah kenal, kita takot hasil penulisan akan menyinggung perasaan sape-sape yang kenal kita, but then again, hidup kita ni bukanlah tujuaannya nak memuaskan hati orang. Tak gitu?

Tadi saya (tiba2 tukar kata ganti diri) cuba juga share link entry Cock ni di personal Facebook, tapi cepat-cepat saya remove balik link tersebut sebab tak dapat bayangkan kalau saudara mara baca entry2 yang 99.6%nya merepek2 kat sini. Silap2 sampai ke tua nanti jadi bahan depa.

Kalau tanya sampai bila saya nak jadi anonymous, saya cakap, saya bukanlah anonymous (sangat). Cuma rasanya gambar saya terlalu kurang handsome untuk dipublishkan di sini. Plus saya selesa macam ni.

Circa 2008, I think. My first movie preview invitation. Thanks to Ajami for that. And definitely my first time met with the bloggers too. And to kak Nurul, thanks for the gambar. And the bag that me, Razor and RedMummy galas is the complimentary stuff from the production house (apart from watching a free movie, we're also received free gift).

Again, kalau ditanya sampai bila I want to remain anonymous, time will tell. And yeah, any invitation of dibelanja makan, I surely won't miss. Kecik tapak tangan, nyiru saya tadahkan.

Adios. Salam.

theblabber: Oh yeah, I seriously miss the old me. Rumah Pena tu ada aktiviti lagi ke ek?

P/S: Cuba kira berapa banyak link yang aku buat dalam entry kali ni?

4 comments:

theblabber said...

your comment is utterly funny and certainly has made me smiled.

haha.

Misz-ella said...

org lama yg low profile. if not dh sebaris dgn RM tu kot?? haha ..

Chooyaya! said...

wowww...!! akhirnya dapat jugak eh jumpa kakak hot kuat makan! eh, malas nak berjiwang sakan dengan kata ayat klise mcm ni 'eh... tak sabar giler nak jumpa nko. seriyes! tak dapat tidur kot?' kecuali kalau ko print skrin and tepek dekat blog (memang carik pasal)

ザ-sylver- S said...

masa memula dulu pun ingt nk remain anonymous gak, tapi bila dah dikantoikan skali tu, abes....


..sampai kakak aku tau, segan nk menyembang blk nnti ..hahaha..


btw, nice to know you dude, and remain anonymous is better.