20110211

Law of attraction.

Dah lama hati ini tidak berasa suka.
Penat kadang kadang. Penat berharap. Penat menunggu. Sakit sekali sekala.
Semoga hati tidak penat untuk terus berdoa.
Hmm.
Picture from here.
Errr..mana nak cari beras kat atas tu?
I am what I eat, no?
Haha.

theblabber: Ahmad suka hati kerana berjaya membeli beras sukahati ini setelah berbulan2 mencari.

9 comments:

Siti Nornadiah said...

comel!

Putri_Aizat said...

mari lah beramai2 suka hati...hehe...
n yes...we are what we eat?? em...

kakchik@ella said...

Kalo dah jmpa nnt jgn lupa KC eh. nak gak makanan yg boleh buat ai sukahati. hihi ..

yernterry said...

Encik Blabber
boleh kita menunggu,tapi kita kena berani utk tunggu.
aku pon tak larat nak tunggu,tapi xtau la nape x nak berganjak dari menunggu.

haha.complicated abes

Niz said...

wahh!
comel oh
kalau beli ni
sayang mau masak dia

aznee yunos said...

selain makan beras suka hati maybe kita boleh cuba dengar lagu aboi tajuk tak ingat. =)

Gluck Yusof said...

hahaha seriously ada eh beras tu?

missSenget said...

incek blabber suka hati kerana perempuan cantik sudah ada di rumah.. :P

Kap said...

suka suka juga.
yang A sampai lima apa hal.
eh eh eh.