20110515

Malam minggu yang kurang berfaedah.


So glad that Pak Nil (??) no longer "meminta-minta" air mata orang ramai tonight, which actually it's very much outdated. People no longer gonna cry over the kicked-out (so-called) students,as they deserved it. Well deserved.

Dah, minggu depan malam minggu harus diisi dengan sesuatu yang lebih menggembirakan. No more staying home accompany Perempuan Cantik watching AF.

Ye, MESTI! Haha.

mohdbinabu: Happy birthday Perempuan Cantik. Semoga terus-terusan cantik dunia akhirat.

8 comments:

Kap said...

fuhhh.
ingatkan aku seorang saja yang teman mak tengok AF.
hahah.

semoga terus sihat dan kekal bahagia untuk emak kau.

Hazrey said...

AF tu apa ah? ni citer apa ni?

syamimi fatin said...

oh ada lg af tu ye

Weirdo said...

tumpang wish. happy birthday perempuan cantik. semoga panjang umur, sihat selalu, murah rezeki dan bahagia hidup dunia dan akhirat.

oh.. u temam ur mom tengok AF..sweet nye..

mohdbinabu said...

kap..
semoga tuhan merahmati apa yg kita buat untuk menggembirakan hati ibu,bro..hehe

hazrey..
entah, yang pasti bukan ac mizal pengacara bang!

syamimi..
ada

weirdo..
tq weirdo.the same goes to your ibu too.

kap pun sweet juga lah macam tu. hahaha

anne jasmine said...

:) luck kat situ sbb x de astro kat umah.. so tman tgok mari mar jep.. wee

Ninie Hanis said...

AF?hik..hik


encik mohdbinabu tolong afundi hazama utk saya.mekaseyy!

Ann Ishak said...

tak penah layan AF sebab rasa amat bosan