20110629

Jihad itu bersih.


Jihad itu bersih, tapi BERSIH 2.0 itu jihad? Lawak!! Cuba tengok balik siapa ketua 'jihad' Bersih 2.0 ni?

Aku tak kisah la apa pandangan politik mahupun kepercayaan korang, tapi sekurang-kurangnya bercakap tu biarlah guna otak, bukan tetek. Kufur nikmat bila tak mensyukuri nikmat pemberian Tuhan untuk digunakan sebaiknya.

I hate emo people.

And I hate politics more than I hate anything else.

10 comments:

yunovelis zarai. said...

so which side are you?

Zulfikar Hazri said...

Ambiga = panel IFC, pejuang kes Lina joy murtad.... hahahahaahahaha

EZAN IDMA said...

i hate politic too

A E D A said...

I know this is not the right place tp mls nak bukak emel

guess what, I'll be in either miri/bintulu!

betul la, it's kind of mixed feelings. A blend of suka, teruja, uncertain dan pelbagai lagi

tapi skrg nak nangis dulu. huaaaaa :|

Lady RaRa said...

politic sucks BIG TIME!

afrohead said...

bersih itu kotor!

Zoe said...

politik dipenuhi benda-benda lucah eerrrr..kotor

Kap said...

tetek bercakap??
misteri bagai dikata ;)

Marissa said...

Paling sedih bila A.Samad Said jadi kaldai tunggangan pihak itu. :(

Bila Pak Samad menentang pelaksanaan PPSMI, pihak itu hentam dia. Sekarang, Unggun Bersih dicanang merata2 utk dapat sokongan anak bangsa kita. Agaknya bangsa kita ni belum sedar ini semua mainan kotor pihak yang cuma 26% di Msia ni. Mungkin akan sedar bila mereka dah pegang tampuk pimpinan utama kita.

Talking bout bersih, if they really care bout cleaning Msia, why not kumpul org utk demo bersihkan Ahlong-ahlong, pelacur2 chow kit, and lanun-lanun cetak rompak? those things are more disgusting than this politic thingy. (-_-')

Ann said...

smlm ak tgk dlm berita, merata2 demo halang bersih konon nti mgugat kestabilan..bla bla bla..

tp yg dorg buat demo tu pebende.. teruk je ak tgk..

kelakar aku tgk berita smlm.