20110601

Tuhan tak jadikan sesuatu itu sia-sia.Semuanya ada hikmah.Cuma kita tak nampak lagi.Mungkin bukan sekarang.Mungkin 10 tahun akan datang.Atau mungkin di kehidupan yang lain.


Yang penting konfiden! Hehe

Mungkin ada hikmahnya juga Tuhan tak kasi aku kerja cepat.

11 comments:

♥CIK SHA♥ said...

insyaAllah..ade tu rezeki..aku dulu pun setahun tanam anggur pas graduate..;p

shasha said...

Percaya pada diri sendiri...yg penting kita hot!! Yeayy!! Setuju!!!

Miss Dia said...

Cool. Suke ayat akhir ko tuh. redho =)

VFN said...

sbb tuhan nak soh ko temankan emak ko kat umah lama sket :)

Hazrey said...

dey macha, kau nak buat novel ke tajuk kau tu? hahahahaha

(telan air liur teringat mcd yang kau nak belanja aku. but.. mcd jek? alahai)

Chooyaya! said...

sedap eh ko kasik nama aku tu. bahahahah. yang penting HOT!

Cicadasx said...

Nak Like tp tgh cuti Facebook.
So, here goes.

"Like"

mohdbinabu said...

cik sha..
setahun?? woahh..bosan kan?

shasha..
yup..have faith,though sometimes i feel tired.

miss dia..
sapelah kita nak persoalkan Dia.

VFN..
mungkin juga.

Hazrey..
habis nak apa?Mapley? Hahaha

Choyaya..
Tak tak..ni orang lain. Bukan hang lah.

Cicadasx..
woahh..it surprise to see you here!! hows study? hope everything goes well :)

Cicadasx said...

Everything fine n dandy haha. Pro exam to enter hospital is next week so busy study je.

aLy said...

check email anda k
(=

EZAN IDMA said...

haha. ada rezeki nnati. insyallah