20120514

Bodoh-sombong bukan untuk diwarisi.


Hmm. Hari tu aku hantar email dekat sorang ni. Cakap tahniah atas sesuatu. As expected, email tak reply. Marah gamaknya dia kat aku, sebab dulu aku pernah tegur dia di blog. Bukan tegur direct, but more to "randomly". Gamaknya dia nak terasa, siapa suruh. Buang testis jauh-jauh kalau nak berkecik hati dengan semua benda.

Well, apa yang aku boleh cakapkan, semoga kebodoh-sombong-an dia tidak diwarisi oleh anaknya. Cukup je lah dia sorang (cool gila gua? Walaupun dah merendahkan ego to say sorry and all, and dia masih bersikap cold, tapi aku masih mendoakan yang baik-baik untuknya. Semoga termakbul doaku). 

Kita hidup ni sekejap, tak rugi buat baik kat semua orang. In fact bila mati esok, orang-orang yang terhutang budi dengan kebaikan kita ni lah yang tidak akan henti mendoakan kesejahteraan kita. 

Oh aku memang dulu memang annoy dengan blogger yang perasan IQ level mereka berkadar langsung dengan bilangan follower dia. Grow some ball brains, please. Dan mereka yang tak boleh kena tegur, nak hidup dek pujian je akan mati berangan perasan sempurna.

Ada ke mat salleh cakap "grow some brains" camtu? LOL.

theblabber: Marilah bersangka baik. Mungkin email aku tu masuk kat spam. Hakkkkkkpuithhh.