20101127

Berita baik dari Sudin dan Saloma.

Ye, tajuk sangat lah jualan murahan di supermarket berhampiran.

Anyway folks, still remember Sudin dan Saloma? Alhamduilah, nampaknya rezeki mereka berdua dimurahkan Tuhan apabila dikurniakan cahaya mata semalam.


Sekalung tahniah diucapkan kepada pasangan bahagia tersebut. Semoga dengan kehadiran cahaya mata baru dalam rumahtangga, akan lebih menceriakan hari-hari mendatang. 4 bulan umurnya dah terus beranak. Nampak sangat gatalnya Saloma

Tahniah juga kepada tuan punya Sudin dan Saloma.

theblabber: Oh suara latar itu bukan kepunyaanku.

4 comments:

Chooyaya! said...

alhamdulillah... dah ada anak buah dah i...awak bila nak bg i anak buah jugak?

P/s: mati la aku kena delete dr friendlist selepas mengajukan soalan ni. haha *sajer carik pasal

theblabber. said...

eh, sepatutnya soalan tu yang i tanya u.

saya; AISA. said...

wahhh.

kin said...

..tapi suara latar tu ada sikit-sikit mcm suara en.blabber lar....very the mat salleh sound u know...hehe