20110118

Berehat dengan tenang (BDT).

Saloma's bestie was pronounced dead at 4:00pm today. Cause of death is yet to ascertain.

Tatau sempat ke tidak mengawan dengan Sudin.

Rest In Peace.

14 comments:

ila ni said...

hahahahah baru nak sedih, tapi ternampak ayat tengah tu.

takziah, saloma.

eni said...

mati?? alahai.... ciannye... huhu... klau die mmg berehat ngan tenag.. klau kite? tenang ke? hurmmm

eni said...

owh.... btw.. header baru?? hehe

zixol said...

eh..ape name makhluk ni?

Miecyber said...

Poor Saloma...

Hutang AS meningkat kepada RM43.76 trilion

theblabber. said...

natang ni ialah seekor hedgehog :)

hOtMaMa said...

dasat binatang peliharaan uall.. tp sayang umur x panjang..hihi.. mak neh kucing sekor pun blm tentu boleh bela.. sbb tak berjiwa kebinatangan.. LOL

Ju Asu Ra said...

spesis landakkah?

kin said...

Mcm mood pms lak bila baca entry ni... Nak nanggis tetapi tetiba rasa nak gelak pun ada nih ;D

Peminat Katie Holmes said...

terkesan.Rest in peace.

theblabber. said...

kakkin..
haha. baru tanam malam tadi.awatnya akak ter"pms" ni? haha

hotmama..
ni adik saya punya. dia dah balik hostel, so saya kena tolong jaga.

JAR..
mungkin juga.tapi landak besar lagi daripada binatang ni

PKH..
BDT..haha

Mr PenyuBiru said...

alahai kesiannya... ntah² sudin mengamalkan seks ganas kut.hehe

anOOan said...

RIP saloma. may u find ur everlasting peace there.

♥CIK SHA♥ said...

innalillah..