20110611

Masa senggang bersama hedgehog.

Ini adalah Putih.Putih ialah pengganti Sudin dan Saloma yang dah dijual beberapa bulan lepas. Memandangkan Putih ni spesis albino (dan bermata merah),makanya duri-duri beliau akan mudah kotor. Maka terpaksa dimandikan hari ni.

Ini pula anak-anak Putih.Ada lime ekor semuanya,lahir 27 April lepas. Putih ni dulu berjimak dengan anak Saloma dan Sudin (juga dah dijual), kita namakan Sadin. Sadin ni warna hitam. So hasil perhubungan Sadin dan Putih,lahirlah anak-anak depa yang berwajah Pan-Asian ni. Ada 2 albino,2 coklat cair dan sekor yang ikut kaler Sadin,iaitu hitam. Mereka semua adalah comel-comel belaka.

So begitulah hari Sabtu saya hari ini. Membersihkan sekumpulan hedgehog peliharaan. Bagaimana pula dengan Sabtu anda?

10 comments:

ɳυɾҽȥȥαƚყ ʝαʅαʅυԃιɳ said...

senang tak jaga depa ni?

Ayu Hasman said...

suke tengok..tapi takut nak pegang si putih tu.so cuteee!

sabtu? pegi kenduri la..ape lagi.makan free...hehehe

Askrie Hishamuddin said...

comelnyeeee :)

naserol said...

Haha sorry. Nanti adik balik adik jaga pulak. Sorry. :D

hanaahmad said...

hari sabtu aku bekerja....comel betul binatang ini. :)

shasha said...

Sabtu pergi main dgn anak buah biasanya...ataupun shopping...
Apa yg menarik tentang headhodge ni menyebabkan anda mula membela mereka??eh eh... Tetiba ayat skema...

EZAN IDMA said...

sabtu sya pergi kenduri je. haha

syafiqakarim said...

nakkkkk ;'(

KoQ said...

balik kampung. yeah!

Ann said...

hari cuti ngadap tesis...huhu bosan