20100906

Well oh well...

Well oh well..tak sangka pula aku entry bawah ni ada yang tak berkenan. Hahaha.
Well oh well..biasalah orang kita (bukan semua), lebih cepat nak menghukum daripada meluangkan masa untuk menilai atau memahami, which in the end, memalukan diri sendiri gamaknya.

Well of well..hidup ni juga bukan untuk puaskan hati semua orang.
Sama seperti Selamah, I am no ass licker atau dalam bahasa Malaysianya, bukanlah seorang penjilat bontot.

Peace yooo.

Well of well..Selamat hari Isnin, dan selamat berpuasa uolss!! Bulan-bulan puasa tak elok cari video-video lucah, lebih-lebih lagi dah 10 malam terakhir Ramadhan ni.

theblabber: Tak hidup dek puji, tak mati dek keji. Aku menulis dah lama kot.

8 comments:

Shahada Fauzi said...

banyak betul well..hehe..

agreed with the 2nd n 3rd well. sangat2 tepat!

AISA. said...

hahaha. adui. lawak jugak entri kau ni even berbaur serius. taksemua orang macam tu en en? which means, bukan semua berblog hanya untuk duit or naik trafik. herh. =.=

selamat mencari malam lailatulqadar! (ke dah terlepas wei? sobsss T.T)

SUXX said...

Hahaha. Aku ada view blog bdk Najib tu. Lah dia kategori lainlah, tak blh nk compare dgn kita. Entry copy paste mcm tu baik aku bace Harian Metro ataupun Ohtidak.com. bdk baru nak menulis biarlah dia beb.

theblabber said...

terima kasih..terharu dgn kalian. *sambil mengelap air mata yg jatuh berjujuran* nah amek duit raya sorang seposen.

kalau aku nak pedulik setiap apa yg orang cakap, dah lama aku bungkus marimerepek ni.

sha..
macam pathetic kan kalau hidup asyik nak puaskan hati orang?

aisa..
haha.. kita kena la tulis dengan gaya tersendiri. tak boleh la nak samakan dgn orang lain kan? selamat 'mencari' juga, dik!Moga jumpa hendaknya.
p/s: kalau gigih nak up traffik, dah macam-macam aku buat. but as for me, cukuplah sekadar nak berkongsi apa yg kita tulis. thats more than enough. and kalau ada dapat $$ sikit-sikit tu, alhamdulilah la kan.

suxx..
agreed. (ok, this is no jilat bontot) tapi aku memang dari dulu nak cakap pasal ni. aku lagi prefer nak baca dari sumber asal entry tu daripada yg telah dicopy paste di blog as entry.

p/s: ohtidak.com tu best ka? *terus p gugel.

Benedict Bernard said...

hi salam perkenalan..kekekee

Suara Kalbu said...

Salam theblabber,

1st, sangat tidak rock orang macam awak nak sedey2 dan nangis2 okeh

2nd, dekat opis saya sangat ramai "penjilat bontot" yg sanggup buat apa saja asalkan dapat apa yang mereka nak. Hipokrit dan plastik. Kalau setakat nak kipas boss tu, mereka pakai aircond 1.5 kuasa kuda sebab kipas tangan tu lambat sejuk deyyyy...

3rd, everyone shud respect kebebasan menulis setiap orang. Bukan semua orang menulis kerana ringgit. Yang utama, kepuasan menulis untuk hati sendiri dengan harapan sedikit sebanyak memberi manfaat untuk orang lain. Ringgit itu datangnya kemudian dan jika ada anggap saja rezeki dari Allah. Saya tidak fikir anda menulis kerana trafik kerana tanpa shoutbox di dalam blog awak tu dan jarang juga saya jumpa awak berblogwalking say hi and there or singgah or watever things to make sure people visit ur blog. Tulisan anda bagus so tanpa shoutbox pun still orang jumpa blog awak dan jatuh hati dengan penulisan awak tu ..macam saya ehehehehehehee....

4th, tak hidup dek puji, tak mati dek keji.. betul tu . Sangat sokong. Jangan patah hati okeh

5th, pesanan penaja, sentiasalah lihat sesuatu dengan mata hati, bukan dengan kata hati. Kalau kita bersangka baik, bertujuan baik, Insya Allah maknanya juga akan turut jadi baik

6th, tulislah apa yang awak rasa dan awak suka. Saya tidak pernah paksa blog saya jadi sangat ilmiah seperti blogger lain buat kerana saya percaya mereka juga ada kuasa carian ilmu mereka sendiri untuk mendapatkan maklumat di dalam internet tanpa sempadan ini. So tak perlulah saya ambil peranan tu kut. Sikit2 berkongsi copy paste tu ok kalau saya rasa ianya bermanfaat untuk semua.

7th,komen saya maybe yang terpanjang dalam entry awak ni muahhahaha'

8th. Sekian. Terima kasih

Kap said...

tak apa.
aku backup kau.
tapi no jilat jilat hah ;)

hahaha.

theblabber said...

boleh nak copy paste, tapi sikit2 sudahlah kan? jgnlah sampai setiap kali update dgn entry yg copy paste dari mana2. and worst lagi kalau takde kredit. kena saman nnt, haa baru tahu.

ada gak saya publish kat nuffnang my entry, tp idak la segigih nak p suruh orang buat entry pasal blog ni. haha

peace yo. selamat hari raya.